NOTA! Acest site folosește cookies.

Continuarea navigarii inseamna acceptul. Learn more

I understand

Va multumim ca vizitati website-ul nostru. Speram ca veti fi incantati sa aflati mai multe despre TomiStyle, precum si despre pagina noastra.
Dorim sa va informam ca TomiStyle este in curs de inregistrare ca si Operator de date cu caracter personal.

Prin aceasta “Politica de confidentialitate” ne angajam sa furnizam utilizatorilor informatii clare si complete despre datele pe care le colectam prin intermediul domeniului web www.TomiStyle.ro si despre modul in care aceste date sunt stocate si folosite de catre compania noastra, dar si de catre partenerii nostri (retele de publicitate). “Politica de confidentialitate” explica, de asemenea, modul in care utilizatorul poate gestiona preferintele legate de navigarea pe Internet si politica de cookies.
TomiStyle respecta dreptul la intimitate al persoanelor care viziteaza site-ul nostru si comunica cu noi pe cale electronica. Am dezvoltat astfel aceasta “Politica de confidentialite” cu scopul de a va informa asupra modului in care www.TomiStyle.ro colecteaza, foloseste si proceseaza informatiile cu caracter personal.
Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu practicile descrise in aceasta “Politica de Confidentialitate”. Daca nu sunteti de acord cu aceasta politica de confidentialitate, va rugam sa nu utilizati acest site. Ne rezervam dreptul de a face modificari la aceasta politica de confidentialitate in orice moment. Orice modificari vor fi postate in aceasta politica de confidentialitate, iar modificarile se vor aplica pentru activitati si informatii colectate ulterior publicarii. Va incurajam sa revedeti periodic aceasta politica de confidentialitate pentru a va asigura ca sunteti informati cu privire la orice schimbari si la modul in care informatiile pot fi utilizate.
Informatii colectate de www.TomiStyle.ro
Pentru a realiza campanii publicitare mai apropiate de interesele dumneavoastra prin intermediul unor terte parti, in speta reteaua de publicitate Google, colectam o adresa IP, paginile web vizitate, data si ora la care au fost vizualizate, cat si interactiunea cu continutul de pe acest domeniu web, respectiv www.TomiStyle.ro Tehnologiile folosite pentru a colecta aceste date sunt cookies.
Ce sunt cookie-urile?
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului. Datorita cookie-urilor, site-ul retine, pe o perioada de timp, actiunile si preferintele dumneavoastra (login, limba, dimensiunea caracterelor si alte preferinte de afisare). Astfel nu mai trebuie sa le reintroduceti ori de cate ori reveniti la site sau navigati de pe o pagina pe alta.
Cum si de ce folosim cookie-uri?
Folosim cookies pentru a imbunatati utilizarea si functionalitatea site-urilor noastre si pentru a intelege mai bine modul in care vizitatorii utilizeaza aceste site-uri, precum si serviciile oferite de catre acestea. Stocarea de cookies pe calculatorul dumneavoastra ne ofera o modalitate usoara si convenabila pentru a personaliza sau a imbunatati experienta dumneavoastra pe site-urile noastre si pentru a face urmatoarea vizita mai placuta.
Cum pot opri cookie-urile?
Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite sectiuni sau pagini ale site-ului impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. Mai multe informatii despre cookie-uri puteti gasi pe site-ul www.allaboutcookies.org sau http://www.youronlinechoices.com/ro.

Ce tipuri de Cookie-uri sunt folosite?
In urmatorul tabel gasiti clasificarea si descrierea Cookie-uri folosite pe site-ul www.TomiStyle.ro:

 

Utilizam aceste informatii descrise mai sus si pentru a personaliza mai bine tipul de publicitate pe care un utilizator l-ar putea vedea pe alte domenii web. De asemenea, colectam date anonime din cookies, in scopul de a identifica cat mai multe segmente de public, lucru care ii permite retelei de publicitate Google sa selectioneze cat mai relevant audienta online.
E-mail marketing
In urma rezervarilor pe care vizitatorii le fac pe site-ul nostru prin modulul de rezervari, dar si prin intermediul tuturor formularelor de pe site, www.TomiStyle.ro colecteaza adresele de email, insa le pastreaza confidentialitatea, cu scopul de a va trimite newslettere despre noutati si oferte, oferind in acelasi timp optiunea de dezabonare prin intermediul fiecarui newsletter. Va asiguram ca adresele de email folosite de dumneavoastra pe site nu vor fi instrainate catre terte parti.
Daca TomiStyle a obţinut in mod direct adresa de posta electronica a unui client, cu ocazia vanzarii catre acesta a unui produs sau serviciu, in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, TomiStyle poate utiliza adresa respectiva, in scopul efectuarii de comunicari comerciale referitoare la produse sau servicii similare, cu condiţia de a oferi in mod clar si expres clientilor posibilitatea de a se opune printr-un mijloc simplu si gratuit unei asemenea utilizari, atat la obtinerea adresei de posta electronica, cat si cu ocazia fiecarui mesaj, in cazul in care clientul nu s-a opus initial. Fiecare e-mail trimis de TomiStyle va da de fiecare data posibilitatea de a refuza in orice moment continuarea primirii unor e-mail-uri cu subiect de marketing.
Pentru orice solicitare sau intrebare privind datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa ne contactati prin e-mail la office@tomistyle.ro,  sau prin telefon la 0736 329 753.

follow me on facebook follow me on instagram

3 poveşti de succes, 3 prieteni foarte buni care participă de ani buni la săptămânile modei din marile capitale ale lumii, 3 oameni care au au înţeles demult importanţa brandingului personal şi care şi-au construit o carieră solidă… in a marketing world – Clara Rotescu, Cătălin Botezatu şi Monica Vlad s-au aflat la Constanţa pentru a ne împărtăşi propriile reţete care i-au condus pe cele mai înalte trepte în fascinanta lume a modei! Un eveniment marca ASOAF Constanţa, desfăşurat în selectul Hotel Sulina din Mamaia.

 

 

 

Eventul pe care-l aşteptam cu ardoare a fost deschis de doamna Mihaela Belcin, preşedinta Asoaf Constanţa (Asociaţia Oportunităţi de Afaceri pentru Femei) şi femeie de afaceri tomitană! Cea care ne-a împărtăşit din experienţa proprie şi despre necesitatea construirii unui brand personal puternic.

 

 

Warm-up-ul event-ului a fost făcut de Monica Vlad – jurnalist, Personal Branding & PR şi cea care se ocupă de o vreme bună de imaginea designerului Cătălin Botezatu - Monica lui Bote, ca să fim şi un pic mai... mondeni! Foarte multe lucruri valoroase am aflat de la ea:

  • de importanţa pe care trebuie să o acordăm reţelelor de socializare, de ce anume postăm acolo, cui ne adresăm, care este targetul nostru, nişa noastră, că pot fi instrumente de promovare excelente atât timp cât nu tratăm totul ca pe o joacă
  • de cât de corect trebuie să te îmbraci dacă vrei să-ţi construieşti o imagine
  • de cât de autentic trebuie să fii, ce atitudine trebuie să adopţi
  • să fii consecvent, constant, să ai mereu ceva de spus – pentru că asta face diferenţa

 

 

Altfel spus – Ieşi în evidenţă, diferenţiază-te, dar ai grijă cum o faci! Într-o lume plină de umbrele negre, fii tu cea galbenă! – In a world full of black umbrellas, be a yellow one!

Am apreciat tare la Monica Vlad atunci când a admis cât de greu este să fii în vizorul tuturor şi să gestionezi o imagine publică. Mai ales acum, în era online-ului, când totul este… la vedere.

 

 

TomiStyle: Primul lucru pe care îl faci când ajungi în Anglia, de exemplu, este să savurezi ceva bun în timp ce răsfoieşti The Times. De ce la noi a dispărut brusc şi complet acest obicei?

Monica Vlad: Îmi pare foarte rău că a dispărut print-ul în România, sunt un pic nostalgică, eu ador să răsfoiesc ziarul! Noi am trecut brusc la această etapă, care în alte ţări este o tradiţie. Eu, de exemplu, nu pot să citesc o carte pe tabletă. Pur şi simplu nu pot! Şi vreau să-ţi spun că îmi cumpăr cărţi pentru că ador să le citesc, să le simt efectiv!


În ceea ce o priveşte pe Clara Rotescu, Stilist şi Desginer Vestimentar Miau trebuie să vă mărturisesc faptul că nu pot fi altfel decât subiectivă. Dincolo de creaţiile-i pe care le admir, pe Clara o apreciez pentru că “le-a făcut pe toate”, aşa cum ea însăşi admite. Soţie, dar şi mamă dedicată care – atenţie!... are timp să facă şi teme cu copilul! …De la jurnalist corespondent din Irak pentru televiziunea noastră locală, la creator de succes care-şi expune rochiile în marile magazine ale mapamondului, alături de cei care dau tonul în fashion. Iată un parcurs extrem de interesant! Aşa cum sunt şi ţinutele pe care le creează sub egida Miau by Clara Rotescu. Aflăm despre reguli preţioase de stil pe care le-a împărtăşit doamnelor din business prezente la eveniment, aplicabile, bineînţeles, şi în cotidian: Garderoba trebuie să fie una atemporală, să adaugi în fiecare an piese clasice la dulapul timeless. Cămaşa trebuie deschisă doar 4 inch, fără să se vadă absolut nimic, fusta să fie conică sau A line, totul pe lângă corp, nimic crăpat, nimic pe dinafară. Niciodată bluze fără mâneci, tot timpul sacou, niciodată maiouri pe dedesubtul sacoului. Sunt nişte reguli de bun simţ, coercitive pentru fetele tinere. Niciodată mai mult de 3 bijuterii puse la un loc. Totul în funcţie de forma corpului fiecăreia, fără să forţăm lucrurile. Totul însoţit de un machiaj discret, de o manichuiră şi pedichiură impecabile şi elegante. Tot de la Clara Rotescu – Miau – Aflăm şi despre tendinţele acestei ierni – Se va purta foarte foarte mult alb, chiar dacă este pretenţios. Totodată vom avea culori care dau un plus de strălucire tenului: purple – nua
nţe de vişină, de prună, dar şi verdele închis.

 

 

TomiStyle: Te afli de câţiva ani în Dubai. Cum se vede lumea de acolo, cum sunt ei faţă de noi?

Clara Rotescu: Ei sunt mai relaxaţi, noi ne batem capul cu tot felul de lucruri. Noi în fiecare an dăm cu var, renovăm, schimbăm canapelele, punem mâna repede să facem, să aranjăm. La săptămânile modei eram capabili să ne transportăm şi tacâmurile şi veselele de argint din România doar ca să fim aşa… într-un anume fel. Iar lumea (arabă) este cu totul altfel decât ne imaginăm. Să nu vă mai spun de prima noastră experienţă în Dubai când am fost în aceeaşi formula pe plajă şi căutam şezlongurile şi toată lumea era cu prosoapele. Şi noi eram disperaţi să căutăm locuri în primul rând! Despre asta vorbim. Lumea funcţionează la fel, doar că noi suntem mai dichisiţi, punem preţ pe alte lucruri.

Apoi, toţi clienţii mei din Middle East, când au venit în România, s-au îndrăgostit de ţara noastră, de Bucureşti. Cam aşa stau lucrurile.

Şi o să vă spun ceva care o să vă bucure. Merg pentru a 27-a oară la Paris Fashion Week cu stand, iar de ceva timp am împreună cu Cătălin un showroom personal la Ritz, alături de alţi 30 de designeri români. Şi acest lucru spune foarte multe despre România, iar noi ar trebui să comunicăm mai departe ceea ce trebuie.

 

Cătălin Botezatu nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare, numele lui fiind – ca şi cel al Clarei Rotescu – un reper pentru fashion-ul autohton. După o carieră de 33 de ani, pornind ca şi fotomodel, renumitul designer a urcat treptele succesului cunoscând toate laturile acestei industrii. Am apreciat întotdeauna la el constanţa în tot ceea ce face, dar şi cum s-a înconjurat de această echipă de specialişti care-l însoţeşte permanent la show-uri – make-up artist-ul Mirela Vescan, dar şi hairstyilist-ul Laurent Tourette, puteţi citi interviul cu el aici, fiind doi dintre pionii principali ai creatorului de modă. Ştiam că a fost elev al lui Versace, de altfel şi întrebarea mea pentru el s-a referit tocmai la acest lucru.

 

 

 

TomiStyle: Ce aţi învăţat de la regretatul Gianni Versace?

Cătălin Botezatu: Una dintre cele mai mari şanse pe care le poate avea un designer este acela de a putea să rămână să lucreze pentru el. La vremea respectivă eram 3 studenţi cărora li s-a propus acest lucru. N-am acceptat pentru că sunt un patriot prin excelenţă, începusem deja să lucrez ca şi designer în România şi am vrut ca tot ceea ce am învăţat de la el să pun în practică aici. Am fost la foarte muilte shooting-uri foto, am participat la foarte multe prezentări, am stat în backstage şi am văzut cum se organizează o prezentare de modă.

Şi când spun asta mă refer la faptul că Gianni Versace, ca şi Armani, era designerul care făcea totul, de la schiţă, până la ultimul accesoriu, apoi totul legat de show – muzică, regie, scenografie, absolut totul! Asta am învăţat şi eu, să fiu un profesionist desăvârşit şi să-mi supervizez munca de la cap la coadă şi să-mi asum fiecare greşeală sau fiecare success!

Şi, ca să completeze cele spuse, Cătălin Botezatu şi-a prezentat noua colecţie Viggo, în aceeaşi zi lansându-şi totodată şi cartea autobiografică!

 

 

 

La rândul ei, Clara Rotescu a venit cu cele mai proaspete creaţii Miau, dar şi cu dorinţa ca într-un viitor apropiat să organizeze un Festival de Modă în Constanţa. Rise up, Tomis! You diserve this!

Mulţumim pentru eveniment - Mihaela Belcin – Asoaf, Mery Mambet – Owner Hotel Aurora

 

 

Posted by: TomiStyle

Photo credit: Photo Phantasy

Thank you Andra Carolia manager R’Spa Studio (despre care o să auziţi mai multe în curând!) & Viviana Pascu, Black and White Foto Studio, for my photos!

15 noiembrie 2017

Follow Us

Despre mine

Sunt constănţeancă, am 35 de ani, sunt photo-jurnalist şi, nu în ultimul rând, mamă. Am absolvit Facultatea de Ştiinţe Politice şi Comunicare (Universitatea Andrei Şaguna” din Constanţa) – specializarea Jurnalism/limba engleză – singura unitate de învâţământ de profil acreditată la vremea respectivă şi am în spate un deceniu de mass-media.

Primii paşi în media nu i-am făcut însă în facultate, ci în liceu când – dacă vă mai aduceţi aminte – exista MTC. Aşadar am colaborat cu prima televiziune din ţară la 16 ani, în calitate de reporter pentru emisiunea Meteo Adolescenţa. Cu toate că îmi plăcea mult pe sticlă”, pasiunea pentru print avea să câştige teren în timpul facultăţii. Atunci am descoperit presa locală prin tabloidele pe care astăzi le cunoaştem cu toţii. O perioadă frumoasă, în care am crescut şi am învăţat foarte mult! O vreme în care articolele se scriau pe agende, pe genunchi, aşteptând ore în şir pe holurile instanţelor sau ale spitalelor. În care stăteai la coadă în redacţie să prinzi un loc la calculator, în care nu existau reţelele de socializare, iar subiectele se căutau pur şi simplu.Şi cu toate astea făceam ştirile să circule...

 Citeste mai mult!

 

TomiStyle Vlog

Va asteptam pe TomiStyle VLOG
Scroll to top